Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

"Κι απόψε ένα τρένο έχασα" της Αναστασίας Παπά




Αθήνα 2015

Κουράστηκα να ζω στην καθημερινότητα, κουράστηκα να είμαι ένα παιχνιδάκι∙ Θα φύγω, θα γυρίσω πίσω στο χωρίο μου. Σαν θυμάμαι εκείνες τις ανέμελες ημέρες που σαν παιδί και ΄γω έπαιζα, χαιρόμουν… και αγαπούσα∙ Αγαπούσα (!)


Οι έρωτες με έφεραν εδώ (!) Για έναν έρωτα έφυγα από την μάνα μου και κατέληξα εδώ μην μπορώντας να ανεχτώ πλέον τον ίδιο μου τον εαυτό ∙Και τώρα(;) Η μάνα μου έφυγε, δεν πρόλαβα ούτε τα μάτια να της κλείσω∙ Ήρθα εδώ με όνειρα και ελπίδες. Κατέληξα να πληρώνομαι για τον έρωτα και έμεινα φυλακισμένη στα δεσμά που έφτιαξα εγώ η ίδια. Το τρένο έρχεται, και μαζί με αυτό ίσως και μια νέα ζωή. Χωρίς τη ΜΑΝΑ ΜΟΥ(;) χωρίς τα  λάθη που με βαραίνουν ως ΤΩΡΑ (;) Το τρένο φτάνει, ή τώρα ή ποτέ.

 
Συγγραφέας: Αναστασία Παπά - Φοιτήτρια Tabula Rasa 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου