Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

"Βλάβη!" του Μάνου Σφυράκη

Εσωτερικό αεροπλάνου. 

Ο Ματ με την Σύλβια είναι προσδεμένοι. Ο Ματ έχει το πρόσωπο του στραμμένο προς το παράθυρο ενώ η Σύλβια έχει γύρει απάνω του. Η κάμερα είναι στο πρόσωπο του Ματ σε κοντινό προφίλ.

ΜΑΤ
Μην κοιμάσαι… ξύπνα!

ΣΥΛΒΙΑ
Εδώ είμαι…!

ΜΑΤ
Έξω… είναι αρκετοί εκεί έξω! Μάλλον θα φταίει η βλάβη!

ΣΥΛΒΙΑ
Κάθε βλάβη διορθώνεται! Έτσι τουλάχιστον ήθελα να πιστεύω!

ΜΑΤ
Ήθελες…; Μην ανησυχείς, όλα θα πάνε καλά, μόλις τελειώσουν με την βλάβη, θα πάμε σπιτάκι μας!

ΣΥΛΒΙΑ
Ματ όταν κάτι παθαίνει βλάβη, σημαίνει πως υπολειτουργεί κάποιο εξάρτημα του! Χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην επισκευή του ξέρεις!

ΜΑΤ
Το ξέρω αγάπη μου…

ΣΥΛΒΙΑ
(Η κάμερα βρίσκεται προφίλ της Σύλβιας βλέποντας συγχρόνως και τον Ματ)
Αγάπη σου;! Καλά, ας φύγουμε πρώτα από δω…! Βλέπεις τίποτα;
ΜΑΤ
Κόσμο… αρκετό κόσμο! Είναι κάπως θολά από δω…

ΣΥΛΒΙΑ
Δεν ήξερα πως μπορούμε να βγούμε έξω;

ΜΑΤ
Εγώ πάλι δεν είχα παρατηρήσει ότι τόσος κόσμος είχε πάει διακοπές…

ΣΥΛΒΙΑ
Ξέρεις, δεν είμαστε οι μόνοι που πάνε διακοπές και γυρίζουν τώρα πίσω; Ούτε είμαστε οι μόνοι με προβλήματα…

ΜΑΤ
(Την διακόπτει) Το είδες αυτό;

ΣΥΛΒΙΑ
Ποιο; τι να δω Ματ;

ΜΑΤ
Η τουρμπίνα… σαν να βγήκε μια μεγάλη ανάφλεξη!!!

ΣΥΛΒΙΑ
Ίσως επιδιόρθωσαν την βλάβη! Άντε πολύ καθίσαμε εδώ νομίζω…

ΜΑΤ
(Η κάμερα προφίλ κοντινό στον Ματ ξανά)
Όχι! Όχι Σύλβια! Έχει πάρει φωτιά!!! Είμαι σίγουρος!!!

ΣΥΛΒΙΑ
Ματ ηρέμησε, μη λες τρέλες, θα πανικοβάλεις τον υπόλοιπο κόσμο…

ΜΑΤ
Το ήξερα πως κάπως έτσι θα τελείωναν όλα! Αργά ή γρήγορα…

ΣΥΛΒΙΑ
Θες να πάμε έξω να πάρεις λίγο αέρα; Παραληρείς!

ΜΑΤ
(Ξεσπάει σε σπαστικό γέλιο)
Να πάρω αέρα λέει… Μήπως το λες για άλλο λόγο;

ΣΥΛΒΙΑ
Για ποιον άλλο λόγο; Ματ τι σε έπιασε ξαφνικά;!

ΜΑΤ
(Συνεχίζει να γελάει)
Αφού δεν το έκανες πριν από τις διακοπές μας, μα ούτε και μετά… σκέφτηκες να το κάνεις τώρα…

ΣΥΛΒΙΑ
Ματ τι λες;

ΜΑΤ
Θα με εγκατέλειπες τελικά!

ΣΥΛΒΙΑ
Σταμάτα με τρομάζεις… λες ασυναρτησίες!

ΜΑΤ
Έκανα ότι μπορούσα! Προσπάθησα να διορθώσω την βλάβη μας…

ΣΥΛΒΙΑ
Ξέρω τι έκανες για μένα και όχι δεν έχω σκοπό να σε αφήσω Ματ!

ΜΑΤ
Πάντοτε ήσουν κακή στο ψέμα!

ΣΥΛΒΙΑ
Δεν σου λέω ψέματα! Τι μύγα σε τσίμπησε μου λες;

ΜΑΤ
Σύλβια δεν θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση… οπότε είσαι ελεύθερη να φύγεις αν θες λοιπόν!

ΣΥΛΒΙΑ
Δεν πάω πουθενά Ματ! Θα μείνω εδώ μαζί σου…

(Παύση. Η κάμερα μένει σε κοντινό προφίλ πάνω στον Ματ. Ίσα που φαίνεται το πρόσωπο της Σύλβια.)

ΜΑΤ
(Δακρύζει)
Ερήμωσε εκεί έξω… κι εσύ φεύγεις!

ΣΥΛΒΙΑ
Ματ… εδώ είμαι, μαζί σου!

ΜΑΤ
Αν είσαι εδώ μαζί μου, τότε γιατί με χαιρετάς από κει έξω;

ΣΥΛΒΙΑ
Ακούς τις φωνές;

ΜΑΤ
Ποιες φωνές;
(Ο Ματ ακούει σύντομα δυνατές φωνές και σειρήνες ενώ προσπαθεί να κουνήσει μα δεν μπορεί)
Τι συμβαίνει; Τι μου συμβαίνει;;; Γιατί υπάρχουν άνθρωποι ξαπλωμένοι διάσπαρτοι εκεί έξω;;;

Τραυματιοφορείς μπαίνουν μέσα στο αεροπλάνο και αρχίζουν να βγάζουν κόσμο έξω. Κάποιος πλησιάζει τον Ματ.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΑΣ
(Σε κάποιο συνάδελφο του)
Έχουμε έναν επιζών εδώ, γρήγορα!!!
(Στον Ματ με συμπόνια)
Κύριε μου μην ανησυχείτε θα σας βγάλουμε από δω!

ΜΑΤ
(Στραμμένος ακόμα στο παράθυρο)
Ακούς Σύλβια θα μας βγάλουν από δω! Μάλλον διόρθωσαν την βλάβη…

ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΑΣ
(Ενώ τσεκάρει την Σύλβια)
Κύριε μου… δεν υπήρξε καμία βλάβη! Έγινε αεροπορικό δυστύχημα!

ΜΑΤ
Χαζομάρες! Αγάπη μου πες στον κύριο πως είχαμε βλάβη…

ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΑΣ
Λυπάμαι κύριε μου… η γυναίκας σας δεν μπορεί να σας ακούσει πια... Λυπάμαι για την απώλεια σας.

ΜΑΤ
Τι; Τι λες ηλίθιε! Μόλις πριν λίγο μιλούσαμε… Σύλβια;!

ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΑΣ
Η γυναίκα σας έπαθε ανακοπή πιθανόν την ώρα της σύγκρουσης, δηλαδή πριν από δύο ώρες περίπου…

ΜΑΤ
(Σχεδόν σε κατάσταση αμόκ) Δύο ώρες πριν;! Σύλβια; Μωρό μου…; Όχι δεν μπορεί…
(παθαίνει αναλαμπή) Η τουρμπίνα… η τουρμπίνα πήρε φωτιά…
(Ο Ματ λιποθυμά)

ΤΕΛΟΣ


Συγγραφέας: Μάνος Σφυράκης - Σπουδαστής Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου