Μήπως ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου ιστορία;

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

“Η οπτική ενός μεθυσμένου” της Ευαγγελίας Ντόβα



Ωραίο το μπαράκι. Μα πως βρέθηκα εδώ; Α! Ναι. Ήρθα με τα παιδιά από την δουλειά. Που πήγαν πάλι όλοι; Τι ξενέρωτοι που είναι, έφυγαν τώρα που αρχίζει το πάρτι. Όπως λέει και η Βανδή, περνώ και μόνος μου καλά, τα καταφέρνω μια χαρά. Εντάξει είναι γραμμένο για γυναίκες, όμως πάντα είχα την δυνατότητα να φέρνω τα τραγούδια στα μέτρα μου. Είμαι απίθανος ρε φίλε.

Μα καλά, έφυγε μέχρι και ο Γιάννης; Όχι, εντάξει δίπλα είναι, ζαχαρώνει με την μπαργούμαν. Σιγά το κομμάτι. Τώρα που λέω για κομμάτι, κοίτα τι μπήκε στο μαγαζί μόλις τώρα. Κουκλάρα η κοπέλα, ωραίο σωματάκι με πλούσιο μπούστο, δύο μέτρα πόδι αλαβάστρινο και μια χαρά μουτράκι. Πολύ σοβαρό ύφος όμως έχει, αδερφάκι μου. Κλασικά κάποιον ψάχνει, τον βρήκε κιόλας.
-          Καλησπέρα Γιάννη. Τι κάνεις;
-          Μια χαρά Μαίρη. Εσύ; Σου παρήγγειλα κρασί.
-          Δεν θέλω, ευχαριστώ. Δεν θα κάτσω πολύ άλλωστε.

Τέλεια, δεν είναι ο φίλος της, αν και φαίνεται να γνωρίζονται πολύ καλά. Μα τι στο καλό, σαν να χορεύει το τραπέζι. Πάλι ήπια γαμώτο και δεν με παίρνει να την φλερτάρω, έτσι όπως είμαι. Μα τι ακούω, είχε παντρευτεί αυτόν τον βλάκα; Μερικές γυναίκες δεν έχουν καθόλου γούστο τελικά και διαλέγουν λάθος άντρες. Αντί να διαλέξει έναν σαν εμένα, πήγε και διάλεξε τον βουτυρομπεμπέ.

Καλά ο τυπάς είναι απαράδεκτος, είναι δυνατόν να την διώχνει από το σπίτι; Κι αυτή του λέει συνέχεια ναι και ναι σε ότι της ζητά, για να της δώσει διαζύγιο. Παίζει να θέλει να τον ξεφορτωθεί μια και καλή. Τουλάχιστον σε αυτό είναι αρκετά έξυπνη, διορθώνει το αρχικό της λάθος να τον παντρευτεί.

Αν είχα τέτοια γυναίκα, δεν θα την έφερνα σε τέτοια θέση, να θέλει να με ξεφορτωθεί. Εντάξει η Αννούλα ήταν άπειρη, δεν μπορούσε να δαμάσει ένα ατίθασο άλογο σαν εμένα. Τι να μας πει και η Αννούλα από εμπειρίες! Κατέβηκε από την Λάρισα και το είδε πρωτευουσιάνα, τρομάρα της. Δεν φτάνει την Μαιρούλα ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι.

Μαιρούλα, ωραίο όνομα ταιριάζει με το δικό μου. Μάνος και Μαιρούλα. Μα τι τέλειο που θα ακούγεται από το στόμα της, όταν θα την ρίξω στο κρεβάτι. Άνετα φίλε, το χεις. Κάτσε λίγο να τελειώσει με τα διαδικαστικά και το χω σιγουράκι. Θα την τρελάνω την τύπισσα, θα ξεχάσει τον Γιαννάκη στο λεπτό. Ε ρε κάτι γλέντια που θα γίνουν.

Άντε ρε φίλε, άσε τίποτα και στην Μαιρούλα, και το αυτοκίνητο; Μήπως να σου δώσουμε και τα σλιπάκια μας; Πω ρε φίλε, αυτός είναι ικανός να της ζητήσει και διατροφή και ένα εφάπαξ ποσό για ψυχική οδύνη. Σπαστικός είναι, μήπως να τον ξαπλώσω με το αριστερό να τελειώνουμε;

Επιτέλους φαίνεται να τελειώνουν γιατί γυρίζει και το ταβάνι. Κάτσε να πιω λίγο νερό γιατί έρχεται η ώρα του σόου. Να φάω και μια καραμέλα για να μην μυρίζει η αναπνοή μου, προλαβαίνω να πάω και μια να κατουρήσω. Πω ρε φίλε γυαλίζουν πολύ τα μάτια μου αλλά εντάξει είμαι θεός. Την έχω σου λέω.

Ωραία, φτάσαμε και έσπρωξα μόνο δύο βλαχαδερά, μου θέλουν και Faust, τρομάρα σας. Ρε άντε στο μαντρί σας, πρόβατα. Ωχ! Που πήγε η Μαιρούλα; Όχι, ρε γαμώτο έφυγε. Και ο βουτυρομπεμπές ζαχαρώνει το βλαχαδερό. Τώρα που βλέπω καλύτερα την φίλη της, ωραίο κομμάτι για ένα βράδυ.
-      Καλησπέρα όμορφη; Να κεράσω ένα ποτάκι;  
 
Συγγραφέας: Ευαγγελία Ντόβα - Σπουδάστρια Tabula Rasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου